האוצר אישר: רפורמה בביטוח תאונות אישיות מכניסה לילידי 1963-1923 אלפי ש"ח בחזרה לכיס

אלפי ישראלים בני 60 ומעלה גילו ששילמו מחיר יקר עבור ביטוח תאונות אישיות למרות שמחזיקים כיסוי כפול בתיק • הרפורמה החדשה מאפשרת למבוטחים רבים להוזיל משמעותית את התשלום החודשי ולחסוך עשרות אלפי שקלים

לבדיקת הוזלה וחיסכון של אלפי ש"ח בחרו את קבוצת גילכם:

[מעל 47,622 בדקו ונמצאו זכאים להוזלה של אלפי שקלים]

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, משה ברקת מסר כי: "הרפורמה שיוצאת לדרך מסדירה לראשונה את ענף ביטוח תאונות האישות באופן מקיף ונרחב. ההוראות מתפרסמות על רקע צמיחת הענף בשנים האחרונות והכשלים שליוו צמיחה זו. אנו מאמינים שהסדרת ענף תאונות אישיות תבטיח מוצר ביטוחי טוב יותר למבוטח, לצד הבטחת מכירה שקופה והוגנת".

ע"פ דו"ח שהזמין משרד האוצר מצא שרוב המבוטחים בביטוח תאונות אישיות: "לא דאגו לעדכן את פוליסת הביטוח שרכשו עבורה, ומשלמים על כך ביוקר בכל חודש ובכל שנה – על פני שנים רבות, והסכומים לכל אורך חיי הפוליסה יכולים להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים".

מה מכסה ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישות מבטיח למבוטח פיצוי כספי בסכום שנקבע במועד הצירוף במקרה של נזקים, דוגמת מוות, נכות ושברים שנגרמו למבוטח כתוצאה מתאונה. בשנים האחרונות שווקו ביטוחי תאונות אישיות בהיקפים נרחבים על ידי חברות הביטוח בשיטות שיווק אגרסיביות ולעיתים אף מטעות.

נוכח כשלים אלו פעלה רשות שוק ההון לקיים ביקורות ולברר לעומק את פניות הציבור בנושא. ההוראות שמתפרסמות היום משלימות את אסדרת ענף ביטוח תאונות אישיות באופן מקיף.

מעל 57,435 ישראלים ביצעו הוזלה של אלפי שקלים, באמצעות בחירת קבוצת גילך ניתן להעריך את גובה החיסכון השנתי, הבדיקה לוקחת פחות מדקה:

האם אתה זכאי להוזלה בביטוח?

לבדיקה מהירה בחר\י את קבוצת גילך:

 תוכן מקודם – לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות לחצו

גלילה לראש העמוד

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]