+13
°
C
+13°
+10°
תל אביב
רביעי, 26
ראה תחזית ל7 ימים

יונית רייך | צרכנות

הכירו את FFR: שיטה אמריקאית חדשנית להרמה ומיצוק הפנים ללא ניתוח – הגיעה כעת גם לישראל

שיטה פורצת-דרך למיצוק והרמת פנים, המשלבת 3 טכנולוגיות סודיות ורשומות בפטנט, שעד לא מזמן הייתה בגדר סוד שמור היטב בקרב נשים רבות – הגיעה כעת גם לישראל. היא עושה זאת בלי ניתוח, בלי הרדמה מלאה, בלי זמן החלמה ובלי סיכון – רק עם תוצאות מיידיות לטווח ארוך. יצאנו לבדוק.

קשה להתמודד עם הטבע ועם הזמן, אבל לפעמים אפשר לנצח גם אותם – לנצח את הזדקנות עור הפנים, את איבוד נפח העור, את צניחת העור, את הפגיעה במרקם ובאיכות העור ואת הקמטים והקמטוטים שממלאים את הפנים. 

כל הזמן מבטיחים לנו הבטחות גדולות, אבל לא תמיד מבטיחים גם לעמוד בהן. לעיתים רחוקות זה דווקא כן קורה – כמו במקרה הזה.

השמועות העקשניות דיברו בשנים האחרונות על טיפול חדשני ופורץ-דרך שהשחקניות הבכירות בהוליווד משתמשות בו וגורם להן להראות הרבה יותר צעירות מגילן האמיתי. לשמחתנו, הסוד הכמוס הזה הגיע גם לישראל, ושמו FULL FACE REJUVINATION או בקיצור FFR. אז מה בדיוק הקטע של הסוד הזה?

שיטה אחת, 3 טכנולוגיות – חומרי מילוי, חוטי סילואט ומזותרפיה רפואית

השיטה החדשה ייחודית וחדשנית בכך שהיא משלבת 3 טכנולוגיות שונות – שילוב כמה חומרי מילוי, חוטי סילואט ומזותרפיה רפואית, ועושה שימוש בטכניקות סודיות ורשומות בפטנט. היא מטפלת בסימנים העיקריים של הזדקנות עור הפנים והצוואר:

  • איבוד נפח וצניחת העור
  • פגיעה במרקם ואיכות העור 
  • הופעת קמטים וקמטוטים
  • צניחת סנטר וקו לסת
  • צניחת שפה תחתונה וקבלת קמטים עמוקים בזוויות
  • שקעים וכהויות מסביב לעיניים
  • צניחת עפעפיים וגבות
  • צוואר מקומט ורפוי

מעל 27,390 ישראלים ביצעו טיפול בשיטה החדשנית, ניתן להתחיל בדיקת התאמה למילוי קמטים על ידי בחירת קבוצת גילך:

נשים רבות שקוראות את השורות הללו ידועות בדיוק במה מדובר, והן ישמחו לקרוא את השורות הבאות.

בשביל לשפוך אור על השיטה הסודית, שוחחנו עם סיגלית רווה, בעלת מרכז לאסתטיקה הוליסטית בהרצליה פיתוח אסתטיקה רפואית מטעם חברת VIOLA PHARMA , ואחת שהינה חלוצה בשימוש בשיטה זו בארץ. 

"ייחודיות השיטה היא קודם כל בשילוב מספר טכנולוגיות וטכניקות שונות, בעוד ששיטות אחרות מתבססות רק על טכניקה אחת ויחידה. לכל טכנולוגיה יתרונות משלה, והידע איך לשלב ביניהן, בבחירת החומרים והעבודה האינטגרטיבית איתם שלהן מובילה לתוצאות ברורות כשמביטים במראה. כמו שאומרים – השלם גדול מסך חלקיו", אומרת סיגלית.

פתרון שלם לכל הפנים –  ולא רק פתרון נקודתי

בעוד טיפולים אסתטיים אחרים מטפלים באזור אחד או שניים בפנים בכל פעם ולא באמת מעניקים מייקאובר, שיטת FULL FACE REJUVINATION מעניקה טיפול משולב לכל האזורים בפנים, ומתייחסת לפנים באופן הגיוני כאל מיקשה אחת. כך אפשר לבצע טיפול בפעם אחת ולא להגיע בכל פעם לטיפול באזור אחר. 

במילותיה של סיגלית: "שיטה זו מתקנת איזורים נרחבים בפנים ובצוואר ומטפלת בשיטה הוליסטית בכל הפנים כיחידה אחת – וזאת להבדיל מטיפול נקודתי. כל איזור בפנים מקבל טיפול בחומרים המדויקים לו, ולאחר מכן מוענק טיפול לכל הפנים יחד, על מנת לאחד ולקשור את האזורים והטיפולים שיתמכו זה בזה וישיגו תוצאה טבעית ומצוינת".

מבוצעת רק על ידי רופאים מומחים לרפואה אסתטית

חשוב לדעת שזהו טיפול מתקדם ומורכב, ורק רופאים כירורגים ו\או המתמחים ברופאה אסתטית יכולים ומוסמכים להעניק אותו – לא רופאים בעלי התמחות אחרת וכמובן לא מי שאינם רופאים כלל.

"חשוב לוודא שמי שאתם ניגשים אליו הוא אכן רופא מוסמך ברפואה אסתטית וכי יש לו את היכולת והניסיון לשלב בין כל הטכניקות, אחרת יש להימנע מטיפול אצלו. יש טיפולים שיכולים להיות מיושמים מבוצעים רק על ידי רופאים מקצוענים בתחום, וזה ללא ספק אחד מהם, ואחד המורכבים שבהם", מדגישה בפנינו סיגלית. 

אמנם השיטה מיושמת על ידי רופאים, אבל החדשות הטובות הן שהיא מבוצעת ללא ניתוח, ללא הרדמה מלאה, ללא זמן החלמה וללא סיכון מיותר, כך שניתן לחזור לשגרה מיד בסיום הטיפול, וזהו בהחלט יתרון חשוב.

הטיפול מעניק תוצאות מיידיות ודרמטיות בסיומו, וכאלו שאמורות להחזיק זמן רב.

אז אכן אמנם קשה להילחם בביולוגיה, בזמן ובזקנה, אבל שיטת FULL FACE REJUVINATION מוכיחה שלפעמים דווקא אפשר.

אם גם את סובלת מהזדקנות עור הפנים, ואת רוצה למצק את העור הנפול, להרים את הפנים, למלא את החורים ואת הקמטים וליהנות מעור צעיר חיוני ובריא, בהחלט כדאי לך לבדוק את השיטה החדשנית. 

התהליך מתחיל בפגישת ייעוץ והתאמה ללא עלות, בה הרופאים יבצעו בדיקה מקיפה לפנים ולצוואר שלך במטרה לאתר אזורים המצריכים טיפול.

מעל 27,390 ישראלים ביצעו טיפול בשיטה החדשנית, ניתן להתחיל בדיקת התאמה למילוי קמטים על ידי בחירת קבוצת גילך:

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.

– התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.

– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

חשבנו שיעניין אותך גם:

נטו כל מה שחם בארץ ובעולם!

נטו חדשות, האתר המוביל לעדכונים וחדשות 24/7, הצטרפו לעשרות ישראלים שבחרו לעקוב אחרינו.

תתעדכנו לפני כולם

© כל הזכויות שמורות לנטו חדשות

גלילה לראש העמוד

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]