רועי שמיר | ביטוח ופיננסיים

משלמים על ביטוח בריאות פרטי בנוסף לביטוח של קופת החולים? כנראה שאתם משלמים הרבה יותר מדי.

ע״פ מבקר המדינה, רוב הישראלים משלמים על ביטוח בריאות פרטי בנוסף לביטוח הבריאות של קופת החולים • הביטוח של קופת החולים כבר מראש מכיל סעיפים שמשולמים במסגרת הביטוח הפרטי, וכפל הסעיפים הזה מוביל לתשלומים עודפים ומיותרים • משרד הבריאות החליט לאחרונה לחייב את חברות הביטוח להציע פוליסה חדשה ומדויקת יותר, כך שהאזרחים יכולים כיום ליהנות מאותו הביטוח – בתשלום מופחת מאוד.

לבדיקת הוזלה ושדרוג תיק הביטוח בחרו את קבוצת גילכם:

[מעל 47,622 בדקו ונמצאו זכאים להוזלה של אלפי שקלים]

ההחלטה של משרד הבריאות מבורכת ובאה לפתור בעיה ארוכת שנים, אך מרבית הישראלים טרם שמעו עליה – וחברות הביטוח לאו דווקא דואגות ליידע אותם, וזאת כמובן מתוך אינטרס אישי מובהק. 

כמו שאתם יכולים לראות בטבלה, המבוססת על נתונים מדויקים ורשמיים שאספנו, ההוזלה משמעותית מאוד. גובה ההוזלה משתנה בהתאם לגילו של המבוטח, עלות הביטוח הנוכחית שלו, סוגיות רפואיות קיימות – ועוד. 

פיתחנו עבורכם בדיקה פשוטה וקלה מאוד, שתספק לכם מענה מהיר מאוד, ותבדוק לכם בדיוק כמה כסף תחסכו בכל חודש ובכל שנה הודות לפוליסה החדשה. עשרות אלפי ישראלים כבר ביצעו את הבדיקה ונהנים מחסכון כלכלי אדיר.

לאחר הבדיקה - ספרו לסוכן הביטוח  שלכם על ההוזלה

הבדיקה תספר לכם בדיוק כמה אתם יכולים לחסוך. גם אם יש לכם סוכן ביטוח פרטי מצוין, כזה שאתם מכירים היטב וסומכים עליו, מאוד יכול להיות שההוזלה שהבדיקה תציג לכם תהיה מדויקת יותר ותציג לכם עלות נמוכה יותר משהסוכן יכול להציע. אם הסוכן יכול להשוות את ההצעה להצעה של הבדיקה – מצוין. העיקר שתחסכו כמה שרק אפשר.

אתם משלמים פעמיים – אבל לא תיהנו פעמיים

חשוב לדעת שהחוק הישראלי לא מאפשר לאזרח לקבל במקרה הצורך החזר כספי כפול או לתבוע שני מקורות ביטוח שונים. משמעות הדבר היא שאם אתם משלמים גם פה וגם שם, גם עבור ביטוח בריאות פרטי וגם עבור הביטוח של קופת החולים – התשלום הכפול בכל מקרה לא נותן לכם דבר, ומהווה בזבוז כסף ללא סיבה טובה.

בדיקה אחת שווה אלפי שקלים

רוב הסיכויים שהפוליסה הקיימת שלכם כוללת כמה סעיפים וכיסוים מיותרים, שאתם כבר מקבלים דרך קופת החולים, כולל כיסוי מורחב לניתוחים וסעיפים רבים אחרים. ביכולתכם לקבל פוליסה רזה ומצומצמת, שתשתלב היטב עם הביטוח של קופת החולים, ותספק לכם מענה שמתאים בדיוק לכם – וכך תחסכו כסף רב. 

בשורה התחתונה, אתם תזכו ליהנות מאותם הסעיפים שיש לכם היום, רק בהבדל אחד: תשלום מופחת באופן ניכר. 

באמצעות בחירת קבוצת גילך ניתן להעריך את גובה החיסכון השנתי:

מתוך משרד מבקר המדינה: דוח שנתי 71א’ – אסדרת שוק ביטוחי הבריאות המסחריים

האם אתה זכאי להוזלה בביטוח?

לבדיקה מהירה בחר\י את קבוצת גילך:

גלילה לראש העמוד
האם גם אתם זכאים להוזלת תיק הביטוח?
[מעל 47,622 ישראלים נמצאו זכאים להוזלה של אלפי שקלים]

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]