+13
°
C
+13°
+10°
תל אביב
רביעי, 26
ראה תחזית ל7 ימים
מקור: ShutterStock

רועי שמיר | מדור נדל״ן

לגלות את אמריקה: כך תוכלו לרכוש נכס שכבר מושכר מראש ל-7-10 שנים ולקבל הכנסה שוטפת מהרגע הראשון

הציבור דרש, הציבור יקבל: הדרישה ההולכת וגוברת בקרב קהל המשקיעים למסלולי השקעה סולידיים הובילה לכך שמסלול השקעות פופולארי בארה"ב מגיע כעת גם לישראל. עכשיו משקיעים ישראלים יכולים להשקיע ברכישת נכס, שמושכר מראש בחוזה עם ערבויות לעד 10 שנים קדימה, ומבטיח להם הכנסה שוטפת מהרגע הראשון ועד לכמעט עשור. גורמים בכירים בשוק הנדל"ן טוענים שזהו "תחליף לאגרות חוב שמגובות בנדל"ן".

החל מהיום, יום חמישי ה-08/07/2021, מסלול השקעות אמריקאי פופולארי זמין גם בישראל, ויציע לקהל המשקיעים המקומי השקעה מניבה מגובה בנדל"ן. חברות השקעות מובילות יציעו את המסלול החדש עבור סכום השקעה מינימאלי של 500,000 ₪, אותו הם ישקיעו בנכס שמושכר בחוזה מסודר ובטוח, החל מהרגע הראשון – כבר ל-7-10 שנים קדימה, כך שהם יוכלו ליהנות מזרם הכנסה שוטף, קבוע ובטוח משכירות.

על כל חוזה שכירות חתומה חברה ציבורית ענקית הנסחרת בנאסד"ק, משמע כל חברה שכזאת היא מהגדולות בארה"ב. חברת ההשקעות תנהל את הנכס בעצמה, כך שהמשקיעים לא צריכים לדאוג לכך, והן יהיו אלו שיהיו אחראיות להעביר את ההכנסה השוטפת לחשבון של כל משקיע בתחילתו של כל רבעון.

המגמה בארצות הברית היא ברורה – השקעות סולידיות. הבנקים ובתי ההשקעות בישראל החליטו לעלות בזמנו על הגל ולהכות בברזל בעודו חם, וכעת האופציה החדשה פתוחה גם לציבור הרחב בישראל – וטוב שכך.

התשואות הגבוהות ביותר בענף הנדל"ן בארצות הברית

להשקיע בנדל"ן מסחרי זה לא עניין חדש עבור הגופים הפיננסיים המובילים והגדולים בישראל. הם לא גילו את אמריקה לאחרונה – אלו אנחנו, הציבור הרחב, המשקיעים הפרטיים, שכעת יכולים לגלות את אמריקה. אותם גופים פיננסיים גדולים רגילים להשקיע במגדלי משרדים גם בישראל, ולמעשה פעמים רבות האפשרות הזאת כלל לא נפתחת לקהל המשקיעים הפרטיים.

חשוב לדעת שהתשואות מהשקעה בנדל"ן מסחרי בארצות הברית הן גבוהות במיוחד כשמדובר בפריים-לוקיישן. מדובר בתשואות שנוסקות לעיתים עד לכדי מספר דו-ספרתי.

"חלה ירידה בביקוש ובתשואות הנדל"ן המסחרי שממוקם במיקומים מרוחקים, לא יוקרתיים, לא איכותיים ולא מבוקשים. לעומת זאת, נדל"ן מסחרי במרכז הסוהו של העיר חווה עלייה ברורה בביקוש, ובפרט בקרב החברות הגדולות, שמעוניינות לשכור משרדים במגדלים הכי יוקרתיים. המגמה הזאת פתחה כעת הזדמנות השקעה נהדרת ובטוחה גם לקהל הרחב", אמר לנו גורם בכיר מאוד בענף הנדל"ן המקומי.

למידע נוסף על הצטרפות למועדון:

[מספר המקומות מוגבל]

חשבנו שיעניין אותך גם:

שווקים פיננסיים

הרשמה לניוזלטר

פופולארי

נטו כל מה שחם בארץ ובעולם!

נטו חדשות, האתר המוביל לעדכונים וחדשות 24/7, הצטרפו לעשרות ישראלים שבחרו לעקוב אחרינו.

תתעדכנו לפני כולם

© כל הזכויות שמורות לנטו חדשות

גלילה לראש העמוד

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]