+13
°
C
+13°
+10°
תל אביב
רביעי, 26
ראה תחזית ל7 ימים

רועי שמיר | מדור נדל״ן

"רק הנכס נמכר ב-61% מערך השוק האמיתי שלו": חברת הנדל"ן שעושה את הבלתי יאמן בארה"ב

חברת ההשקעות Realco, רכשה השנה בניין משרדים איכותי הנמצא בפארק עסקים מצליח במטרופולין קליבלנד שבמדינת אוהיו. מדוח השמאות עולה כי החברה רכשה את הבניין במחיר מציאה. הסיבה לכך? ניצול הזדמנות של מוכר לחוץ למזומן.

Cleveland פארק עסקים - צילום: שי מאיר

השבוע הציגה את ההשקעה החדשה במסגרתה תאפשר לרוכשים להשקיע בנכס אשר יושכר בשנים הבאות ע"י חברות ענק וגופים מוסדיים. גורמים מקורבים לחברה מספרים כי ההכנסות משכירות עשויות להיות אפילו דו-ספרתיות.

שוחחנו עם תומר חי, מנכ"ל החברה, "בתחילת משבר הקורונה שוק הנדל"ן בארה"ב קפא, הרבה אנשים לא היו בטוחים מה יהיה ולכן המחירים ירדו יחסית מהר. הבנו שיש כאן הזדמנות למצוא עסקאות טובות והיינו במשא ומתן עם כמה בניינים במקביל עד שבעל הבניין ירד בחדות במחיר".

לדברי תומר, במהלך תקופת הקורונה מדד אי הוודאות היה גבוה, בעלי נכסים רבים מכרו בהפסד וכך גם בעסקה הנוכחית.

תומר ממשיך, "בעל הנכס היה חייב להנזיל חלק מההשקעות שלו, בהתחלה הוא לא התגמש הרבה אבל לאחר חודשיים הוא ירד בחדות במחיר מכיוון שהיה זקוק לכסף במהירות".

אז מה התוכנית העסקית של ההשקעה?

השיטה פשוטה: חברת ההשקעות מגייסות סכום ממגוון משקיעים על מנת לרכוש נכסים מתחת למחיר השוק, משביחה אותם ומשכירה אותם לחברות ענק לטווח של שנים קדימה, כך החברה נהנת משכירות מובטחת לטווח ארוך ובסיכון אפסי.

תומר מסביר, "הרעיון הוא לנצל את התשואות הגבוהות בנדל"ן המסחרי בארה"ב ומגמת עליית המחירים כעת לאחר ההתאוששות מהקורונה. ישנם בניינים במיקומים מרכזיים שמחירי הנדל"ן מזנקים בכ-5-10% כל כמה חודשים".

בחודשים האחרונים נפתח מסלול השקעה גם למשקיעים בעלי 400 אלף שקלים ומעלה המאפשר להם להצטרף לפרויקט ולהנות מתשואה חודשית שיכולה להיות דו ספרתית ורווח הון במימוש הנכס לאחר 5-10 שנים. 

"עכשיו עם הקפיצה במחירי הנדל"ן בארה"ב, נוכל לקדם את המשקיעים שלנו לעבר עצמאות כלכלית" מוסיף.

למידע נוסף על הפרויקט הזינו פרטים:

שווקים פיננסיים

הרשמה לניוזלטר

נטו כל מה שחם בארץ ובעולם!

נטו חדשות, האתר המוביל לעדכונים וחדשות 24/7, הצטרפו לעשרות ישראלים שבחרו לעקוב אחרינו.

תתעדכנו לפני כולם

© כל הזכויות שמורות לנטו חדשות

גלילה לראש העמוד

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]