אושר בכנסת: החלטה דרמטית ובלתי-הפיכה אחת תלווה אתכם עד גיל 120 ושווה עד 810,576 שקלים.

ישראלים שמגיעים לגיל פרישה זכאים לפטור ממס ששווה עד 810,576 ₪ בשנת 2022 ויעלה ל-1,044,396 ₪ בשנת 2025 • רובם לא דורשים את הפטור • מומלץ לישראלים שחסכו לבדוק זכאות ולהימנע מאובדן של כספים אדירים בגיל הפרישה.

לבדיקת זכאות להטבות מס בחרו את קבוצת גילכם:

[17,622 ישראלים כבר בדקו נמצאו זכאים להטבות מס במאות אלפי ש״ח]

הרוב לא מבקשים ולא מקבלים – שיטת מצליח של רשות המיסים

סעיף 9 א' לפקודת מס הכנסה קובע שישראלים שהגיעו לגיל פרישה, דהיינו 62.4 לנשים ו-67 לגברים, זכאים לפטור מיוחד ממס הכנסה. את הפטור ניתן לקבל באופן חד-פעמי, באופן חודשי או באופן משולב. הפטור הזה שווה עשרות ומאות אלפי שקלים ועד פטור מלא ממס. עד כאן הכל טוב. מתי מתחילה הבעיה?

"יש 2 סוגים של ישראלים: אלו שלא דורשים את הפטור ממס לאחר הפרישה ואלו שכן. הסוג הראשון זורק כסף סתם. הסוג השני נהנה מכל מה שמגיע לו ומגדיל את החיסכון הפנסיוני שלו באופן דרמטי", אמר לנו טל שגב, מומחה פיננסי ויועץ פנסיוני מורשה.

פקידי השומה לא יכולים לייעץ – וגם עושים טעויות בסכומי עתק

לא רק שאם לא תגישו – לא תקבלו, ישראלים רבים גם סובלים מטעויות טכניות וטעויות אנוש של פקידי השומה ברשות המיסים. תדעו שבכל מקרה אסור להם על-פי חוק לייעץ לכם בשום צורה, ושבגלל שהנושא מורכב ומסובך – הם גם מבצעים טעויות שעולות לאנשים בהרבה כסף. 

טל אמר לנו בנידון: "פגשתי הרבה מאוד מקרים של טעויות מצערות. של פקידי שומה שהתרשלו, שלא שמו לב – וזה עלה לפנסיונרים בהרבה מאוד כסף. עם ליווי זה לא קורה. כשעושים לבד, ולא יודעים מה בדיוק מגיע ואיך להשיג את זה – זה קורה כל הזמן. זה קורה יותר מדי".

מגישים טופס פעם אחת – נהנים 20 שנה. או סובלים 20 שנה. 

הדבר החשוב ביותר לדעת הוא שקל מאוד להגיש את הטופס – אבל קשה מאוד להגיש אותו כמו שצריך. לפני זה צריך לבצע תכנון פיננסי קפדני ואישי לחלוטין ולהתייחס להרבה פרמטרים.

לתוצאות יהיו השלכות משמעותיות על העתיד שלכם ושל המשפחה שלכם, על הרווחה האישית ורמת החיים, על האפשרויות לצאת לחופשה, לממן חתונה לילדים, לשפץ את הבית – ועוד. מדובר ברווח כספי גדול או בהפסד כספי גדול ומצטבר במהלך שנות הפנסיה.

"יש החלטות משמעותיות שצריך לקחת לפני שממלאים ומגישים את הטפסים. צריך לבצע מיפוי לכל הכספים שנבצרו בקופות ובתוכניות השונות. להתייחס לפיצויי פיטורין. להחליט איך לממש את הפטור ממס. להחליט מתי לממש את הפטור. לבדוק איך פריסת המס תשפיע על גובה הפטור. אי אפשר סתם למלא בלי מחשבה ובלי הבנה ולשלוח", סיכם טל את תמצית העניין.

חובה עליכם לממש את הזכויות שלכם

לסיכום – הרבה לא מבקשים ולא מקבלים. אבל צריך לדעת להגיש בשביל למקסם את מה שמגיע. צריך להיות מחושב. אי אפשר לסמוך על ייעוץ מפקיד שומה שלפעמים עושה טעויות ובכלל אסור לו לעזור לכם. זאת החלטה גורלית – טופס אחד שמלווה אתכם עד גיל 120.

לא חבל? אל תצטרפו למאות אלפי פנסיונרים וישראלים שזורקים כסף סתם

סעיף 9 א' לפקודת מס הכנסה מאפשר לכם לבצע קיבוע זכויות וליהנות מקצבה הרבה יותר גבוהה בפרישה – אבל חשוב להיערך לכך כמו שצריך ולקחת החלטות חכמות. החלטות אלו ילוו אתכם במשך 20 שנה ויותר והן בלתי-הפיכות!

בכדי להתחיל את הבדיקה ולגלות מיד לאחריה האם אתם זכאים לקיבוע זכויות, בחרו את קבוצת גילכם:

17,622 ישראלים נמצאו זכאים, הבדיקה יורדת מהאתר בעוד:

שעות
דקות
שניות

שווקים פיננסיים

הרשמה לניוזלטר

האם גם אתה זכאי לקיבוע זכויות?

לבדיקה מהירה בחר\י את הסטטוס התעסקותי שלך:

גלילה לראש העמוד

יורם 64 מחדרה, סיים הרגע בדיקה ונמצא זכאי לפטור ממס בשווי 570,022.4 ₪

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]