פורטל נטו חדשות

בחרו את גילכם ובדקו זכאות לחיסכון של מאות אלפים בשנה בקרן ההשתלמות שלכם.

משרד האוצר הודיע רשמית כי בשנה האחרונה נוצרו פערי תשואה משמעותיים בין קופות הגמל (מעל 22% בשנה), הפער בא לידי ביטוי גם בגובה דמי הניהול שאזרחים משלמים אשר אינם מודעים לאלטרנטיבות.

מומלץ מאד לחוסכים שצברו 300 אלף ₪ ומעלה לבצע התאמת תשואות והוזלה של דמי הניהול בהקדם האפשרי.

בשביל להתחיל בבדיקה לשיפור הביצועים של הקופה שלכם באמצעות מתכנן פיננסי בעל רישיון, בחרו את קבוצת גילכם:

חסכת מעל 300 אלף ₪ בקרן ההשתלמות, קופת גמל או במוצר פנסיוני אחר? סיכוי גבוה שניתן לשדרג את ביצועי הקופה שלך, להרוויח הרבה יותר ולשלם פחות דמי ניהול.

שימו לב! אם היה לך 1 מיליון ₪ בקופה, אלו היו פערי התשואות ב-3 שנים האחרונות:

שווקים פיננסיים

הרשמה לניוזלטר

לחצו לשדרוג

שם קופה

רווח למשקיע

תשואה מצטברת

מור 🏆

₪392,400

39.24%

כלל 🏆

₪237,900

23.79%

אקסלנס הפניקס 🏆

₪234,800

23.48%

מיטב דש

₪229,900

22.99%

אנליסט

226,500

22.65%

מגדל

₪218,100

21.81%

ילין לפידות

₪205,900

20.59%

הראל

₪205,600

20.56%

מנורה

₪175,600

17.56%

אלטשולר שחם

₪167,100

16.71%

ממוצע

₪229,400 

22.94%

גובה דמי הניהול שאתם משלמים על קרן ההשתלמות שברשותכם משפיע מאוד על הרווח הנקי הסופי שלכם. ידעתם שטווח העלויות עצום ושזוהי הוצאה משמעותית מאוד? מה שהכי חשוב שתדעו בשלב זה, הוא שאתם יכולים להוזיל את דמי הניהול באופן ניכר, ולהפוך את החיסכון שלכם ליעיל הרבה יותר, וכל זאת מבלי להסתבך עם בירוקרטיה, בלי אובדן זכויות ותוך מספר דקות בודדות.

בשביל להתחיל בבדיקה לשיפור הביצועים של הקופה שלכם באמצעות מתכנן פיננסי בעל רישיון, בחרו את קבוצת גילכם:

קרן השתלמות היא מוצר החיסכון הטוב והיעיל ביותר בשוק

לעצמאים ושכירים רבים בישראל יש קרן השתלמות, אליה הם מפקידים כסף בשוטף, אבל רבים מהם לא משקיעים זמן בבחירת הקרן הנכונה והמדויקת עבורם. מי שלא עושים את זה, מאבדים אלפי שקלים לאורך כל חיי הקרן. הסיבה לכך היא פשוטה: דמי הניהול הגבוהים מקזזים להם את הרווחים. 

אם אתם לא יודעים כמה אתם משלמים על דמי ניהול של הקרן שלכם, חשוב מאוד שתמשיכו לקרוא, כי הכתבה הזאת נכתבה מתוך רצון לעזור לכם. כיום קל לנייד מוצרי חיסכון בישראל, ממש כמו קרן השתלמות, ולשמור על אותם התנאים – רק ביתרון גדול בדמות דמי ניהול מופחתים. תהיו בטוחים שבתי ההשקעות יעשו הרבה בשביל לרשום אתכם כלקוחות חדשים ולנייד את הקרן שלכם.

לקרן השתלמות יש יתרונות רבים מאוד. מדובר במוצר חיסכון לטווח בינוני, שמקנה הטבות מס אדירות ופטור מתשלום מס הכנסה על ההפרשות ועל הרווחים כל עוד הכספים נמשכו בזמן. לא פחות חשוב מכך, בניגוד למוצרי חיסכון פנסיוניים – הקרן נזילה לחלוטין לאחר 6 שנים מהתחלת החיסכון. 

 

ישראלים רבים לא משקיעים זמן או מחשבה בבחירת הקרן ובבחירת המסלול המתאים עבורם – המסלול המשתלם ביותר. אם הם שכירים שעומדים להתחיל עבודה חדשה או לחתום על חוזה חדש באותו מקום עבודה, מרביתם לא בודקים טוב מספיק באיזה בית השקעות תנוהל הקרן ומהו גובה דמי הניהול שישלמו. 

 

חלקם פועלים לפי המלצה מעורפלת שקיבלו או בוחרים בבית ההשקעות שבו כבר יש להם מוצר חיסכון מסוג אחר. לחילופין, חלקם הולכים לפי המלצת המעביד, ופותחים היכן שהוא אמר להם שכדאי להם לפתוח. הבעיה היא שיכול להיות שלמעסיק יש אינטרס אישי לומר להם כך או שמדובר רק באמונה אישית שלו – והוא לא באמת יודע מה עדיף להם. זוהי לא המלצה מקצועית שמשרתת את האינטרס שלהם – החוסכים – מתוך היכרות אמיתית ומעמיקה עם האפשרויות.

טווח עצום של עלויות שונות

כשמדובר בדמי הניהול של קרנות ההשתלמות השונות הקיימות בשוק – טווח העלויות הוא רחב מאוד. יתרה מכך, מדובר בהוצאה משמעותית, כזאת שיכולה להשפיע רבות על כמה כסף תרוויחו בסופו של יום. הוזלה של דמי הניהול = חיסכון יעיל יותר. החדשות הטובות הן שאתם יכולים להוזיל את דמי הניהול בלי בירוקרטיה מסובכת ומבלי לאבד אף זכות שצברתם עד כה. 

איך חוסכים יותר? מניידים את הקרן לבית השקעות שיספק לכם את התנאים הטובים ביותר. כל מה שצריך לעשות זה לאתר את הקרן האידיאלית עבורכם ולבקש ניוד. זה קל, זה פשוט. קרן ההשתלמות שלכם תעבור לבית ההשקעות שבחרתם, ובסופו של יום אתם תרוויחו יותר בכל חודש ובכל שנה.

כך תניידו את קרן ההשתלמות שלכם ותחסכו הרבה מאוד כסף

"תקנות הניוד" שנכנסו לתוקף ב-2008, כחלק מרפורמה כלכלית רחבה וחשובה, מאפשרות לחוסכים להעביר את הכסף שלהם מקרן אחת לקרן אחרת – לפי בחירתם. כל מה שצריך לעשות זה לבחור, ואת זה קל ופשוט לעשות כיום באמצעות השוואה מקוונת.

מעל ל-32,565 ישראלים שצברו מעל 300 אלף ₪ כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול בקרן ההשתלמות שלהם. תוך פחות מ-60 שניות מרגע זה, תוכלו לבדוק כמה תוכלו להוריד מגובה דמי הניהול שאתם משלמים. בשביל להתחיל בבדיקה, שכוללת מספר שאלות בסיסיות מאוד, בחרו את מספר שנות הוותק של הקרן שברשותכם:

האם אתה זכאי להוזלה בדמי הניהול?

לבדיקה מהירה בחר\י את שנות וותק הקרן שלך:

גלילה לראש העמוד

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]