עקב המשבר הבטחוני: אלפי ישראלים נמנעים מהפסדים מיותרים בחסכונות באמצעות פוליסת החיסכון.

בצל המלחמה, נוצרו פערים משמעותיים הביצועי החסכונות שלנו • מבדיקת השוואת תשואות התגלה מכשיר השקעה סולידי בפוליסת חיסכון שיודע לספק פי 3 תשואה תוך שמירה על נזילות מיידית • באמצעות בדיקה פשוטה ישראלים רבים יכולים לשדרג בצורה משמעותית את התשואות ולהמנע מהפסדים מיותרים.

לחצו על קבוצת גילכם ובצעו בדיקת התאמה להשקעה בפוליסת חיסכון תוך פחות מדקה:

[מעל 47,428 ישראלים שדרגו תשואה וצברו מאות אלפי ש״ח]

יתרונות השקעה בפוליסת חיסכון:

[מתוך אתר ׳ביטוח נט׳ רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון]

פוליסת חיסכון (או “פוליסה פיננסית”) היא אפיק חיסכון מעניין לטווח הקצר, הבינוני והארוך, שצבר בשנים האחרונות תאוצה יפה.

עם זאת, בנובמבר 2016 השיק משרד האוצר מוצר חיסכון טוב יותר עבור רוב החוסכים – קופת גמל להשקעה, ואנחנו ממליצים בחום להכיר את היתרונות והחסרונות של שני המוצרים לפני שמקבלים החלטה היכן לחסוך.

בואו להכיר את פוליסות החיסכון הגלובלית בבית ההשקעות הגדול בעולם לניהול נכסים והשקעות גלובליות עם מטה בניו יורק ומשרדים בכ-30 מדינות

BlackRock מנהלת נכסים בשווי של כ-10 טריליון דולר, הוקמה ב-1988 והחלה כחברה לניהול סיכונים וגוף מוסדי לניהול נכסים המספקים הכנסה קבועה.

לא מעט ישראלים בוחנים ואף משקיעים את כספם בפוליסות החיסכון של בלאקרוק, האם הם עלו על משהו? בואו ננסה להבין יחד.

אין שרביט קסמים בפוליסות חיסכון, אבל יש את Aladdin

בשוק תנודתי כמו שאנו חווים כיום, כדאי שתכירו את אחת מהמערכות החדשניות ביותר המשמשת לניהול השקעות ופוליסות חיסכון, aladdin פותחה על ידי בלאקרוק לצורך ניהול סיכונים בהשקעות. המערכת מייעלת ומשפרת כל הזמן את מערך קבלת ההחלטות וניהול הסיכונים עבורן בזמן אמת. 

כל מי שחוסך בבלאקרוק נהנה מיכולותיה של מערכת זו בשילוב של יכולותיהם הניהוליות של מומחי השקעות מבית בלאקרוק.

תשואה בשנה האחרונה של 14.14% במסלול מניות חו״ל

חברת הפניקס ובלאקרוק מציעים פוליסות חיסכון ב-3 מסלולים עיקריים הפתוחים לקהל משקיעים רחב ובדרגות סיכון שונות.

שילוב הכוחות בין החברות משלב ידע, ניסיון ויכולות פיננסיות מהגבוהות בעולם, משקיעים רבים החלו להתעניין במסלולי החיסכון המוצעים ובתשואות שירוויחו בהן, כשבשנה האחרונה אחת מפוליסות החיסכון המשולב השיג קרוב ל-15% תשואה [הפניקס בלאקרוק מניות חו״ל]

השורות התחתונות

הריבית הנמוכה שמאפיינת את השווקים בשנים האחרונות, פגעה באופן משמעותי מאוד באטרקטיביות של החיסכון באמצעות תכניות החיסכון בבנקים.

רוב תכניות החיסכון מציעות היום ריביות כמעט אפסיות, ומצד שני מחייבות לסגור את הכסף לתקופות ארוכות יחסית.

אחד הפתרונות שנוצרו בשנים האחרונות למצב זה הן פוליסות החיסכון (או ”פוליסות פיננסיות”) של חברות הביטוח, המאפשרות ללקוחות לחסוך לטווח הקצר, הבינוני והארוך, בצורה פשוטה, וליהנות מאפשרות לתשואה גבוהה יותר ומהיכולת למשוך את כספי החיסכון בכל עת.

מעל 47,428 גולשים באתר ביצעו בדיקת זכאות להשקעה בפוליסת ההשקעה, לחצו על קבוצת גילכם ובצעו בדיקה תוך פחות מדקה:

דחיית תשלום מס רווחי הון לסוף תקופת החיסכון

אחד היתרונות הגדולים של פוליסות החיסכון הוא האפשרות לדחות את תשלום מס רווח ההון למועד משיכת הכספים, בעוד שמעבר בין מסלולי השקעה אינו נחשב כאירוע מס.

כאשר חוסכים בקרן נאמנות, בכל פעם שרוצים לשנות מסלול השקעה צריך הלקוח למכור את קרן הנאמנות לשלם את המס ורק לאחר מכן לקנות את הקרן החדשה.

האפקט המצטבר של דחיית מס רווח ההון יכול להיות משמעותי מאוד לאורך השנים, ולהגדיל את החיסכון בעשות אחוזים.

גמישות בהפקדה – ניתן לבצע הפקדות שוטפות בהוראת קבע, להפקיד סכום חד פעמי או לשלב בין שניהם – בהתאם למה שמתאים ללקוח

יתרון משמעותי נוסף של פוליסת החיסכון הוא הגמישות בביצוע ההפקדות.

בעוד שבבנקים אתם נדרשים כמעט תמיד להתחייב מראש להוראת קבע בסכום מסויים, או לחילופין מתבססים על הפקדה חד פעמית, בפוליסות החיסכון קיימת גמישות מוחלטת בסכומי ומועדי ההפקדות.

ניתן להפקיד באמצעות הוראת קבע, באופן חד פעמי או לשלב בין שני סוגי ההפקדות – הכל בהתאם לרצונות ותקציב הלקוח.

נזילות – ניתן למשוך את כספי החיסכון בכל רגע

בניגוד לתוכניות החיסכון בבנקים, להן נקודות יציאה וקנסות יציאה, הכספים המופקדים בפוליסת החיסכון נזילים וזמינים למשיכה מלאה או חלקית, בכל זמן וללא הגבלה.

מעל 47,428 גולשים באתר ביצעו בדיקת זכאות להשקעה בפוליסת ההשקעה, לחצו על קבוצת גילכם ובצעו בדיקה תוך פחות מדקה:

[מעל 47,428 ישראלים בדקו וצברו מאות אלפי ש״ח]

מה הכסף שלכם עשה בשנה האחרונה?

מקור: גמל נט

האם גם אתה זכאי לשדרוג תשואה בפוליסת חיסכון?

לבדיקה מהירה בחר\י את קבוצת גילך:

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ו/או ייעוץ/שיווק פנסיוני ו/או תחליף ליעוץ/שיווק כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכן אינו מהווה הצעה לרכישת
יחידות בקרנות ו/או בניירות ערך ו/או התייחסות ו/או התחייבות לתשואה כלשהי. רכישת יחידות בקרנות ו/או בניירות הערך תיעשה בהתאם לתשקיף שבתוקף ולדיווחים המיידיים בלבד. המידע המובא לעיל ניתן באופן כללי בלבד למיטב ידיעת והבנת סיגמא ובהתאם לעמדתה הסובייקטיבית.

הנתונים מתוך אתר של רשות שוק ההון – ביטוח נט. האמור לעיל מובא לידע כללי, אינו מהווה ייעוץ ו/או המלצה מכל סוג שהוא ואינו מהווה תחליף לייעוץ כאמור ע"י בעל רישיון כדין. מעבר בין מסלולי ההשקעה בפוליסת ההשקעה פרט בניהול הפניקס חברה לביטוח בע"מ כפוף לנהלי הפניקס ביחס לתנאים החלים בכל מסלול השקעה. BlackRock אינה מנהלת, תומכת, נותנת חסות, מציגה מצגים או התחייבויות כלשהן לגבי כדאיות ההשקעה במסלולי השקעה "הפניקס BlackRock " המנוהלים ומסופקים לך על ידי הפניקס. לBlackRock אין התחייבויות, חובות, אחריות כלפי עמיתים, מבוטחים או משקיעים של הפניקס. אין באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה.

BlackRock הוא סימן מסחרי רשום של BlackRock, Inc ושל החברות הקשורות אליה ונעשה בו שימוש ברישיון. אין במידע על הדירוג והתשואות שהושגו בעבר בכדי להצביע על הדירוג והתשואות שתושגנה בעתיד או התחייבות לתשואה כלשהי. התשואה הינה נומינליות ברוטו לפני ניכוי דמי ניהול ומתייחסת לתקופה: 6/22-5/23]

גלילה לראש העמוד
האם גם אתם זכאים לשדרוג תשואה
באמצעות פוליסת חיסכון?
[47,428 ישראלים נמצאו זכאים]

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]