רועי שמיר | פיננסיים

האוצר אישר: קרנות מימון בתנאים טובים לעסקים עם מחזור 400 אלף ₪ בשנה לפחות.

בצל המשבר הפוליטי, ובעידוד אקטיבי של משרד האוצר, נפתחו קרנות לבעלי עסקים המעניקות הלוואות בתנאים טובים. הבעיה היא שמרבית בעלי העסקים לא מכירים אותן ולא משתמשים בהן. מומלץ לבעלי עסקים לבדוק זכאותם ולנצל את ההטבות שהמדינה מעניקה לפני שהן יפוגו.

מאז משבר הקורונה, אינספור בעלי עסקים מתקשים בגיוס אשראי – התזרים נפגע, ההשקעה בפיתוח העסק לא מתאפשר ולבסוף, רבים מהם קורסים כלכלית שלא לצורך.

הפגיעה הקשה בעסקים והחשש ממיתון, הוביל את משרד האוצר לספק פתרון ולעזור לאותם עסקים, וליזום הקמה של מספר קרנות המציעות הטבות והלוואות לעסקים הזקוקים לגישור תזרימי, עסקים בהקמה ועסקים שרוצים להרחיב את הפעילות העסקית. 

האומנם, עם כל הכבוד למהלך המבורך, משרד האוצר לא השקיע מספיק בהסברה של היוזמה ובפרסום שלה, אז מה שקורה בפועל הוא שמרבית בעלי העסקים והחברות לא שמעו על כך עד לרגע כתיבת שורות אלו.

"לרוב בעלי העסקים אין מושג אילו אפשרויות מימון קיימות עבורם״

דברנו עם אסף, מנכ"ל ׳קבוצת אסף׳, שמתמחה באפשרויות מימון ואשראי לעסקים. בתור מי שעובד עם בעלי עסקים בשגרה, הוא מכיר את המצב המצער מבפנים. 

"אני מכיר יותר בעלי עסקים במדינת ישראל מאשר כמעט כל אדם אחר. אני עובד איתם בשביל לעזור להם להשיג אשראי לעסק, וב-18 החודשים האחרונים – אני עוזר להם ממש להציל את העסק. כשאני מספר להם על ההטבות שהמדינה מציעה להם בגלל משבר הקורונה – הם בהלם. האמת העצובה היא שלרוב בעלי העסקים אין מושג אילו הטבות ואפשרויות הם מפספסים", אמר לנו אסף.

זקוקים להלוואה? אתם יכולים לבדוק מה וכמה בדיוק מגיע לכם לקבל תוך פחות מ-60 שניות מעכשיו. לביצוע בדיקת זכאות מהירה, בחרו את סוג העוסק שלכם:

"אומרים שהישראלים לא פראיירים, אבל במקרה הזה הם פשוט לא מודעים למה שמגיע להם"

צוות המערכת פנה למשרד האוצר בשביל להבין מדוע אין הסברה מספקת בעניין, ונאמר לנו ש-"המשרד עושה ככל שביכולתו כדי לעזור לבעלי העסקים, ובפרט לבעלי עסקים שנפגעו מהמשבר. לשם כך הקים קרן קורונה ייעודיות לבעלי עסקים".

אין ערב יותר טוב מהמדינה 

אז מה בדיוק מגיע לכם כבעלי עסקים שנפגעו ממשבר הקורונה? 

בצל המשבר נפתחו קרנות קורונה, קרנת חוץ-בנקאיות, קרנות שיתופיות ומקורות מימון חדשים. המקורות הללו שייכים למשרד האוצר ולחברות הביטוח, במקרים רבים אף ניתן לקבל הלוואה בערבות המדינה – ואין ערב יותר טוב מהמדינה.

"בעלי עסקים שרוצים להציל את העסק, שרוצים לפתח את העסק, שרוצים להרים את העסק לקראת הסגר של הגל הרביעי – יכולים לקבל הלוואות בתנאים באמת מעולים מקרנות וממקורות מימון חוץ-בנקאיים. כל מה שצריך זה מחזור שנתי בגובה 400,000 ₪ ומעלה, ומהניסיון שלי, סביר להניח שהבקשה שלהם תתקבל", סיפר לנו אסף.

זקוקים להלוואה? אתם יכולים לבדוק מה וכמה בדיוק מגיע לכם לקבל תוך פחות מ-60 שניות מעכשיו. לביצוע בדיקת זכאות מהירה, בחרו את סוג העוסק שלכם:

שווקים פיננסיים

הרשמה לניוזלטר

האם גם אתה זכאי להלוואה לעסק?

לבדיקה מהירה בחר\י את סוג העוסק שלך:

גלילה לראש העמוד

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]