+13
°
C
+13°
+10°
תל אביב
רביעי, 26
ראה תחזית ל7 ימים

דנה וויס | פיננסיים

בלוף מחיקת ה-bdi: ישראלים רבים פוגעים בעצמם בניסיון למחוק את דירוג האשראי שלהם.

סביר שכבר נתקלתם בהצעות של חברות שונות שמבטיחות מחיקה מהירה של היסטוריית האשראי שלכם. הצעות אלו מבטיחות הרים וגבעות אך מסתיימות על הפנים. את הבנקים לא עשו באצבע, אלא עם הרבה מחשבה, והם יודעים לזהות את הניסיונות הללו בקלות. בתגובה, הם מחמירים את היחסים עם הלקוח ומתייחסים אליו כלא אמין – כך שמצבו רק הופך לקשה ומורכב יותר. למעשה כבר עדיף לכם לא למחוק באופן הזה – כי הבנק יפסול אתכם.  

אז מה כן ניתן לעשות? המשיכו לקרוא.

מהתחקיר שערכנו ובשביל להכיר את התופעה מהשטח, פגשנו את אורון, מנכ"ל ׳קבוצת אסף׳, אשר מגייסת אשראי ללקוחות פרטיים ועסקיים מזה 12 שנה. 

כך הוא מסביר את המצב הקיים בשוק: "אנחנו נתקלים לעיתים קרובות במקרים בהם לקוחות זקוקים להלוואה לאחר שקיבלו סירוב מהבנק, בחלק גדול של המקרים בוצע עבורם מחיקת נתוני אשראי. במצב שכזה הבנקים עושים איקס שחור על הלקוח מכיוון שהם מזהים שבוצע מחיקה – מהנקודה הזו, קשה להחזיר את הגלגל לאחור. אני ממליץ בחום להימנע מלעשות את זה". 

איך בכל זאת ניתן לקבל הלוואה למרות סירוב הבנקים?

לבעלי נכסים בלבד יש דרך טובה יותר – דרך המלך. כן, היא לוקחת יותר זמן, אבל כן – היא תעניק לכם את מבוקשכם מבלי להסתבך עם הבנק. 

הדרך הזאת היא תוכנית הבראה כלכלית – וזה באמת מה שהיא – תוכנית הבראה להיסטוריית האשראי שלכם. באמצעותה ניתן למחוק את ה-BDI השלילי שמסב לכם נזק, רק שהפעם מדובר בלעשות זאת באופן אורגני, באופן טבעי – באופן חכם ונכון.

בשלב הראשון מגייסים מימון כנגד הנכס דרך קרנות פרטיות או חברות ביטוח על מנת לסגור את כל החובות הפתוחים בחוץ – פותחים דף חלק.

בשלב השני, ממתינים בין 1-2 שנים ולקראת מועד פירעון ההלוואה כנגד הנכס שלקחנו, חוזרים לבנק אבל הפעם, חוזרים כמו גדולים. כשדירוג האשראי תקין לוקחים משכנתא בנקאית רגילה לתקופה ארוכה וסוגרים את ההלוואה שלקחנו.

חשוב לציין שהתהליך לא מתאים לכל אחד ומתבצע באופן מחושב ובהתאמה אישית מלאה לכל פונה. באמצעות שאלון קצר ניתן לבדוק את אחוז ההצלחה, בחרו את קבוצת גילכם ובדקו זכאות:

חשבנו שיעניין אותך גם:

שווקים פיננסיים

הרשמה לניוזלטר

פופולארי

האם גם אתם זכאים לשיפור דירוג האשראי?

לבדיקה מהירה בחר\י את קבוצת גילך:

נטו כל מה שחם בארץ ובעולם!

נטו חדשות, האתר המוביל לעדכונים וחדשות 24/7, הצטרפו לעשרות ישראלים שבחרו לעקוב אחרינו.

תתעדכנו לפני כולם

© כל הזכויות שמורות לנטו חדשות

גלילה לראש העמוד

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]