רועי שמיר | ביטוח ופיננסיים

השוואת ביטוחים – על מה אתם באמת משלמים?

לרוב הישראלים אין כח להתעסק בביטוח. עזבו אותם מזה. הם לא מבינים מה קורה בתיק הביטוחי שלהם, לא יודעים להבדיל בין סוגי הביטוחים – ולא יודעים מה הם באמת צריכים. זה מצד אחד. 

ומה מהצד השני? אם הם היו יודעים כמה כסף הם זורקים על כפל ביטוחים ועל ביטוחים שהם לא צריכים או ביטוחים שהם יכולים להוזיל בקלות – הם היו נדהמים. אז מה עושים? 

מה קורה בתיק הביטוחי שלכם?

הסטטיסטיקה אומרת שאתם משלמים כיום על ביטוחים מסוגים שונים, כמו למשל בריאות, חיים, רכב, אובדן כושר עבודה – ועוד, וגם מאוד יכול להיות שהפוליסות מפוזרות בכמה חברות ביטוח שונות. 

אם אתם לא יודעים על מה אתם משלמים, כשתגיעו לרגע האמת, חס וחלילה, ותרצו להפעיל את הביטוח – יכול להיות שתגלו שאתם כלל לא מכוסים. במצב כזה תרגישו שחברת הביטוח נטשה אתכם. 

יכול להיות שאין לכם כיסוי לבעיה ספציפית שתתעורר, וכלל לא ידעתם על כך, או שבגלל שהשתנה פרט מסוים בסטטוס האישי שלכם, כמו למשל בגיל או במצב המשפחתי – חברת הביטוח פשוט תגיד לכם חד וחלק – לא!

מסיבה זאת חשוב מאוד לבדוק מה בדיוק כולל התיק הביטוחי ומהו תמהיל הביטוח שלכם. כך ניתן לערוך שינויים חשובים, להתאים את הפוליסות לצרכים ולסטטוס שלכם, לבדוק בדיוק על מה אתם משלמים ומה תוכלו לקבל, ולוודא שכאשר אכן תזדקקו לחברת הביטוח – היא בטוח תהיה שם בשבילכם. חשוב שתהיו מוכנים לכל מצב חירום שעשוי להתעורר ותהיו מכוסים היטב. 


האם אתם זורקים כסף סתם? אל תהיו חלק מהסטטיסטיקה

בגלל שמרבית הישראלים לא באמת יודעים מה התיק הביטוחי שלהם כולל, מרביתם גם משלמים סתם. הם משלמים על כפל ביטוחים או לחילופין על ביטוחים שהם פשוט לא צריכים. מאוד יכול להיות שאתם בעצמכם חלק מהסטטיסטיקה ושאתם משלמים כעת על פוליסות לא עדכניות או מיותרות לחלוטין. 

כמובן, וקשה להדגיש זאת מספיק, שמלבד לשלם סתם – מאוד יכול להיות שאתם פשוט משלמים יותר מדי. יש לא מעט חברות ביטוח, לא מעט פוליסות שונות שהן מציעות ולא מעט תעריפים שונים. יש תחרות בשוק. האם עשיתם סקר שוק, האם ביצעתם השוואת מחירים? יכול להיות שהתעריף הנוכחי שלכם כבר מזמן לא עדכני ולחלוטין גבוה מדי. 

בדיוק בשביל זה צריך וכדאי לבצע בדיקה קלה, מהירה ומדויקת באופן כירורגי לתיק הביטוחי שלכם, ולבדוק כמה אתם משלמים, על מה אתם משלמים ולבצע השוואת מחירים בין הפוליסות והחברות השונות. פוטנציאל הרווח שלכם או לחילופין פוטנציאל החיסכון הטמון בביצוע השוואת ביטוחים הוא אדיר. 

מקור נתונים: רשות שוק ההון

הייתם אומרים לא להוזלה של 50% בעלות הפוליסה?

הכירו את אורטל ועומר, זוג בן 35 פלוס 2 מרמת גן. כמו ישראלים רבים, גם אורטל ועומר לא התעסקו בתיק הביטוחי שלהם. הם לא הבינו מה קורה שם, לא ידעו מה קורה שם, ולא רצו להתעסק בזה. פה ושם התקשרו אליהם כל מיני נציגים של חברות ביטוח או סוכנויות ביטוח, והם פשוט ניפנפו אותם. 

 

"תמיד ידענו שביטוח הוא נושב חשוב, ובפרט כשמדובר במשפחה וב-2 ילדים קטנים. פשוט לא מצאנו את הזמן, הכח הנפשי או הרצון באמת לעסוק בזה ולבדוק את המצב כמו שצריך. מבחינתנו ביטוח זה סינית. תמיד כשהתקשרו נציגים של חברות אמרנו להם שאנחנו לא מעוניינים, וניתקנו את השיחה".

 

 

אז אחרי שהם שמו לב כמה הם באמת משלמים, אורטל ועומר החליטו לבדוק לעומק את התיק הביטוחי שלהם. לתדהמתם, הם שילמו, ושילמו ביד נדיבה יותר מדי – וללא מודעות אמיתית למצב. זה מה שהם גילו:

  • הם שילמו למספר חברות שונות עבור אותה הפוליסה.
  • הם שילמו על ביטוחים שהם פשוט לא צריכים ולא רוצים.
  • פרטי הפוליסה לא היו מעודכנים כלל וכלל, כך שמאוד יכול להיות שהם לא היו מכוסים בפועל בעת חירום ובעת צרה.
  • אם היו עורכים השוואת ביטוחים, הם היו מקבלים תעריפים עדכניים ונמוכים באופן משמעותי וחוסכים אלפי שקלים בכל שנה. 

לאחר הבדיקה, אורטל ועומר דאגו לשנות את המצב באופן מידי: "הזנחנו במידה רבה את התיק הביטוחי שלנו, לא בדקנו על מה אנחנו משלמים – ובזבזנו כסף יקר. לא פחות חשוב מכך, ואולי אף יותר, מאוד יכול להיות שלא היינו מכוסים בפועל, והביטוח לא היה תקף כלל מתי וכאשר והיינו צריכים להפעיל אותו. אני שמחה שעשינו את הבדיקה וכעת התיק שלנו מעודכן, מהודק, מדויק, מוזל ומתאים לנו באופן אישי. כיום אנחנו משלמים כ-50% פחות עבור פוליסות הביטוח שלנו מאשר בעבר". 

 

משלמים פחות כסף ביום – וישנים יותר טוב בלילה

יכול להיות שבאמת אין לכם זמן להתעסק בעניינים הללו יתר-על-המידה, ושאתם לא אוהבים במיוחד או לא נוטים לסמוך על סוכני ביטוח לא אובייקטיביים. לדאבוננו, חלקם אכן מעדיפים את טובתם האישית על פני טובת הלקוחות שלהם. 

 

מה שחשוב כאן הוא לדאוג לאינטרסים, לרצונות ולצרכים שלכם. אתם וודאי רוצים לשלם פחות על הפוליסות, לוודא שהן מעודכנות לסטטוס המשפחתי והאישי שלכם, לוודא שתקבלו עזרה במצב חירום ושאתם לא משלמים על כיסויים שאתם לא צריכים ולא משלמים עבור כפל ביטוחים. 

 

השוואת ביטוחים היא שירות חדשני, מהיר, מדויק, קל ופשוט להפליא, איתו תוכלו לבצע בדיקה מקיפה לתיק הביטוחי האישי והמשפחתי שלכם ולערוך השוואת מחירים בין החברות השונות. 

 

הרי לא הייתם אומרים "לא" להפחתה של 50% בעלויות, נכון? בצעו בדיקה כעת ותוכלו לשלם הרבה פחות ביום ולישון הרבה יותר טוב בלילה.

באמצעות קבוצת גילך ניתן להעריך בדיקת זכאות להוזלה משמעותית של ביטוח הבריאות:

האם אתה זכאי להוזלה בביטוח?

לבדיקה מהירה בחר\י את קבוצת גילך:

נטו כל מה שחם בארץ ובעולם!

נטו חדשות, האתר המוביל לעדכונים וחדשות 24/7, הצטרפו לעשרות ישראלים שבחרו לעקוב אחרינו.

תתעדכנו לפני כולם

© כל הזכויות שמורות לנטו חדשות

גלילה לראש העמוד

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]