+13
°
C
+13°
+10°
תל אביב
רביעי, 26
ראה תחזית ל7 ימים

פק"מ שמקם: עבדתם בשביל הכסף, וכעת הכסף יעבוד בשבילכם

רוב האנשים יודעים שצריך לעבוד בשביל להרוויח כסף, אך לא פועלים בשביל שאותו הכסף יעבוד בשבילם בתמורה. הם מניחים לו לנוח בעובר ושב ולהישחק מהאינפלציה או שלחילופין הם בוחרים להשקיע אותו בתוכניות חיסכון בנקאיות שמניבות ריבית אפסית ותו לא. השקעה בשוק ההון באמצעות שירות ניהול תיקי השקעות מעניקה את ההזדמנות להשקיע לטווחים קצרים וארוכים, מאפשרת לבחור באפיקים שמתאימים לאופי ולמטרות המשקיע וליהנות מנזילות הכסף המושקע.

איך תיק מתחיל?

יועצי ומומחי השקעות מקצועיים ובעלי רישיון ישוחחו עמכם על מנת לבחון את אפיקי ההשקעה המתאימים לכם. ישנה משמעות רבה לאופי שלכם, לנכונות ולמסוגלות ליטול סיכונים ולגיל ולמטרות שלכם. ישנם אנשים שמתאימים להם אפיקי השקעה סולידיים עוקבי וצמודי מדד, ומשקיעים שמכוונים להשקעה ארוכת טווח ומתאים להם תיק השקעות בעל חשיפה רחבה למניות. לרוב ככל שהמשקיע צעיר יותר, כך הוא מוכן ויכול ליטול סיכון גדול יותר, וכך גם ההשקעה בעלת סיכוי להניב תשואה גבוהה יותר במרוצת הזמן. רק מומחה השקעות מורשה ידע להתאים באופן מדויק בין התיק למשקיע.

 

מגוון אפיקי השקעה

קיימים מוצרים רבים בהם ניתן להשקיע – מניות, תעודות סל, אגרות חוב, קרנות נאמנות, סחורות, מטבע חוץ – ועוד. כל תיק השקעות יכול לכלול מוצרים שונים, בכמות שונה, וקיימים הבדלים גדולים בין מוצר אחד למשנהו. זוהי כמובן נקודת זכות חשובה, אך יש לזכור שלרוב המוחלט של האנשים אין את הידע ואת ההבנה הדרושים לניהול תיק השקעות מוצלח, ובפרט לא כשמדובר בהשקעה לטווח בינוני או ארוך. משמעות הדבר היא שבכדי לנצל את הסיכוי ולהקטין את הסיכון, ניהול תיקי השקעות בידי גורם מקצועי הוא הפתרון האידיאלי.

 

נזילות

לחלק מהמשקיעים חשובה נזילות הכסף המושקע. השקעה נכונה בשוק ההון בהחלט יכולה להותיר את הכסף שלכם נזיל בכל עת, בניגוד לאפיקי השקעה אחרים, כגון השקעות בנדל"ן, שבהם הכסף לא נזיל באופן מיידי כלל וכלל.

 

שקיפות ודיווח

השקעה באמצעות ניהול תיקי השקעות מעניקה למשקיע שקיפות מלאה וגישה מתמדת למצב העדכני של תיק ההשקעות שלו. רוב בתי ההשקעות ומנהלי התיקים גם יספקו דיווחים תקופתיים מפורטים אודות מצב התיק, כך שהמשקיע יוכל לבדוק את המגמות והשינויים לאורך זמן – ולראות בפועל כיצד הכסף שלו עובד בשבילו.

 

השקעה ללא השקעה

ניהול תיקי השקעות מצריך מכם השקעה של כסף, אך לא באמת מצריך מכם זמן או מאמץ. מלבד שיח ועדכון מול מנהל התיק שלכם, ובפרט בשלב הראשוני של הרכבת התיק, לא תאלצו לנקוף אצבע – התיק ינוהל עבורכם לכל אורך הדרך.

 

אל תיתנו לכסף לנוח לרגע

במקום לתת לכסף שעמלתם על השגתו לנוח ולהישחק בתוכניות חיסכון בריבית אפסית או בהשקעות בלתי צפויות ובלתי נזילות, כדאי לשקול השקעה בזירת המסחר של שוק ההון. האפשרויות רבות ופוטנציאל הרווח נאה לכל הדעות. הרכבה נכונה של התיק, בהתאם לגיל, לאופי ולמטרות שלכם, וניהול חכם על ידי מנהל השקעות מנוסה, עשויים להניב לכם תוצאות יפות בטווח הארוך.

תגובות אחרונות:
אהבתם? שתפו!
חשבנו שיעניין אותך גם:

נטו כל מה שחם בארץ ובעולם!

נטו חדשות, האתר המוביל לעדכונים וחדשות 24/7, הצטרפו לעשרות ישראלים שבחרו לעקוב אחרינו.

תתעדכנו לפני כולם

© כל הזכויות שמורות לנטו חדשות

גלילה לראש העמוד

בדיקת זכאות להלוואה:

בדיקת זכאות להלוואה לעסק

[34,490 ישראלים נמצאו זכאים להלוואה עד כה]

לקבלת פרטים מלאים על הטיפול מלאו פרטים כאן:

[מעל 27,390 נשים ישראליות התנסו בשיטה עד כה]